هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان

برای اولین بار دو بانک رقیب با کنار گذاشتن مباحث خارج از قاعده توانستند بدون نگرانی با یک مدل استاندارد و جهانی نسبت به پیشبرد هم افزایی در حوزه باشگاه مشتریان کمک کنند. این همکاری نشان داد چنانچه اراده‌ای برای کاهش هزینه‌ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعا راه برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب به کسب و کار بانک‌ها در کشور وجود دارد.

شرکت آرمان وفاداری آریا “آوا” وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا، باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین طی این قرارداد شرکت آرمان وفاداری آریا کلیه ملزومات مربوط به محصول باشگاه مشتریان را در اختیار بانک سینا قرار داده است. طبق این گزارش، ارائه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می‌تواند مشتریان را ترغیب به باقی‌ماندن در بانک سینا نماید و وفاداری آن‌ها را به بانک تقویت کند. از طرفی بهبود تجربه مشتری با استفاده از اندوخته‌های شرکت آرمان وفاداری آریا در چند سال گذشته، موجب نگه‌داشت مشتریان ارزشمند این بانک خواهد شد.

همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می‌تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آن‌ها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش‌ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره‌مندی از تجارب و دانش‌ یکدیگر منجر شود.
شایان ذکر است که این همکاری مشترک فقط به این موضوع ختم نشده و در حوزه‌های دیگر نیز این همکاری بین دو بانک دنبال خواهد شد.