نوآوری در وفادارسازی مشتریان

پلتفرم وفادارسازی باز (Open Loyalty Platform)

با مطالعه دقیق نیازهای کاربران و کسب و کارها تیم متخصص فنی شرکت آوا در حال توسعه محصولی قابل ارائه به برندهای مطرح کشور به صورت White-label است. این محصول در فاز نهایی خود قادر خواهد بود تا با استخراج اطلاعات خام شرکای تجاری خود، بستری را برای خلق تجربه‌ها‌‌ی سفارشی و یکتا برای کاربران نهایی آنها ایجاد کند.

از طرفی همانند سرویس‌ها‌‌ی بانکداری باز، قابلیت‌ها و زیرساخت باشگاهی آوا به صورت ماژولار و بر اساس نیاز مشتری قابل ارائه می‌باشد. بنابراین به دلیل عدم نیاز به پیاده‌سازی فنی، استقرار باشگاه در محیط سایت یا اپلیکیشن مشتری بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد. لذا اصلی‌ترین ارزش پیشنهادی این سرویس سمت مشتری، صرفه‌جویی در زمان پیاده‌سازی، سهولت و سرعت در عرضه‌ی باشگاه به بازار مشتریان خویش خواهد بود.

از آنجا که تمرکز این باشگاه بر تراکنش است، ایجاد چنین باشگاهی در بستر بانکداری باز، این امکان را برای شرکت آوا ایجاد خواهد کرد که علاوه بر جمع‌آوری داده و تحلیل رفتار خرید مصرف کنندگان نهایی که منجر به خلق داده‌ها‌‌ی ارزشمند با مقاصد توسعه کسب و کار و ایجاد همکاری با شرکای تجاری خواهد شد، بستری را فراهم کند تا به طور تدریجی خدمات بانکی نظیر کیف پول، برداشت مستقیم و … را به کاربران این باشگاه عرضه نماید.

به عبارت ساده‌تر، سبد خدمت رسانی به مشتریان از طریق شرکای تجاری باشگاه گسترده‌تر خواهد شد. در این طرح اعضای باشگاه خواهند توانست با استفاده از امتیازات خود در باشگاه، از هدیه خرید شرکای تجاری باشگاه استفاده و با خرید از طریق کارت‌ها‌‌ی بانکی ثبت شده در باشگاه مشتریان روی پایانه‌ها‌‌ی فروش طرف قرارداد با باشگاه و خرید در فروشگاه‌هایی که صندوق فروشگاه آن‌ها طرف قرارداد شرکت آوا می‌باشد، کالاها و خدمات موردنیاز خود را از شرکای تجاری با شرایط بهتری خریداری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.