مجله آوا

بانکداری باز چیست؟
آرمان وفاداری آریا
28 خرداد 1401
در دنیای پر سرعت امروز، کسبوکارهایی موفق خواهند بود که از حداکثر ظرفیتهای خود و شرکتهای تابعهشان در

گل یا پوچ، همش گل!
آرمان وفاداری آریا
28 خرداد 1401
برنامههای وفاداری یا باشگاه مشتریان زمانی به وجود آمد که شرکتها دریافتند که مزیت رقابتی که قبلا به

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
آرمان وفاداری آریا
28 خرداد 1401
بانك ايران زمين بيش از پنج سال است كه به اهميت ايجاد باشگاه مشتريان پي برده و اين

نوآوری در وفادارسازی مشتریان
آرمان وفاداری آریا
28 خرداد 1401
پلتفرم وفادارسازی باز (Open Loyalty Platform) با مطالعه دقیق نیازهای کاربران و کسب و کارها تیم متخصص فنی